محصولات بادی اینتکس، تخت خواب بادی تشک بادی چادر مسافرتی جکوزی بادی

تعرفه تبلیغات در سایت

اگر به خواب و رخت خواب خود در خانه و یا مسافرت و به بهداشت و سلامت خواب خود اهمیت میدهید ما تشک بادی دو نفره لوکس که به تازگی شرکت اینتکس به بازار جهانی ارایه داده است را به شما معرفی مکنیم.این محصول از ساختارداخلی موازی در طول بهره میبرد که باعث میشود بدن در بهترین حالت قرار گرفته و در دراز مدت دچار خستگی و گرفتگی عضلات نشود. جنس این محصول از جیر است که خاصیت ضد تعریق دارد که با رنگ روشن و زیبای خود قابل ست کردن در خانه و اتاق خواب است. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

تشک بادی یکنفره

نویسنده : intexsite بازدید : 254 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 12:38

از نیازهای اصلی و مهم بدن برای سلامتی و داشتن انرژی لازم یه خواب راحت و اندازه است که برای رسیدن به این موضوع محل و رخت خواب شما بسیار مهم است. شرکت اینتکس تشک خواب یک نفره لوکس که طرحی جدید اسست را به بازار جهانی ارایه داده که یک رویه نرم از جیر ضد تعریق است و ساختار راحت آن باعث شده شما بهترین خواب را داشته باشید. رنگ زیبا و روشن آن قابل ست کردن در خانه و اتاق خواب میباشد. به سادگی باد شده و خالی میشود و میتوان آن را جا به جا کرد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

تشک بادی یکنفره

نویسنده : intexsite بازدید : 292 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 12:33

اینتکس سالها در تولیدات محصولات بادی خوش درخشیده و یکی از پر طرفدارترین برندهای بادی به حساب می آید. با کیفیت ساخت بالا در تشک های خود این تضمین را به خریداران میدهد که در استفاده عادی به راحتی متوجه مشکل نشود. تشک بادی یک نفره مشکی از تولیدات این این برند جهانی میباشد و با همراه داشتن تمامی استانداردها و روکش جیر ضد تعریق کمک میکند تا خواب بهتری را تجربه کنید.برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

تشک بادی یک نفره

نویسنده : intexsite بازدید : 298 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 12:29

این تشک بادی دارای سه رنگ بندی برای نوجوانان میباشد که بسیار خاص و زیبا است. روکش جیر ضد تعریق و سطح نرم و لطیف همگی باعث به وجود آوردن شرایطی ایده آل برای خواب فرزند شما میباشد. همچنین دارای خدمات پس از فروش میباشد و باد و خالی کردن این کالا به آسانی امکانپذیر است. یک بالش رنگی دارد که از جنس ساخت خود تشک میباشد. مناسب برای استفاده سنین 3 تا 10 سال میباشد.برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

تشک بادی نوجوان

نویسنده : intexsite بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 12:22

اگر بخواهید یک کاناپه بادی را خریداری کنید میتوانید این کار بکنید اما برند بست وی که نامی آشنا و محبوب در این صنعت است، محصولی را تولید کرده که قابلیت تخت خواب شو دارد و با یک تیر میتوانید دو نشان بزنید. این کالای لوکس دارای ویژگی هایی از قبیل، تحمل وزن تا 150 کیلوگرم، رویه جیر ضد تعریق، بالش زیر سر، برچسب تعمیرات و خدمات پس از فروش است که برای استراحت، نشستن، و خواب چند ساعته مناسب می باشد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

کاماپه بادی تختخواب شو

نویسنده : intexsite بازدید : 277 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 13:21

کاناپه ها انواع مختلفی دارند که مورد استقبال عموم علاقه مندان به محصولات بادی قرار میگرند و نوع بادی با به همراه داشتن وزن سبک و پرتابل بودنش بسیار مورد پسند واقع شده است. نو آوری و استفاده از زبان طراحی متفاوت و زیبا همیشه اساس تولیدات اینتکس بوده و با در نظر گرفتن سلایق خریداران حال کالایی را در دست ساخت قرار داده که علاوه بر لوکس بودنش دارای کیفیت بالا میباشد. ویژگی جالب آن استفاده چند منظوره به عنوان مبل و با باز کردن آن تبدیل شدنش به تخت خواب دونفره است. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

کاناپه بادی تخت شو

نویسنده : intexsite بازدید : 237 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 13:16

یک طرح و ایده فوق العاده برای صندلی های راحتی همین محصول است که از تولیدات بست وی می باشد. ارنوگومی خوب و شیب ملایم آن لذت استفاده را دوچندان کرده. وزن بسیار کمی دارد که به آسانی قابل حمل و نقل میباشد و میتوانید از آن در منزل و ویلا  یا مسافرت ها استفاده کنید. سطح رویه مبل بادی جیر ضد تعریق است و لطافت و نرمی بسیار خوبی دارد که می توانید ساعت ها از استفاده آن لذت ببرید. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

مبل بادی شیبدار

نویسنده : intexsite بازدید : 258 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:43

اگر بخواهید یک کاناپه بادی را خریداری کنید میتوانید این کار بکنید اما برند بست وی که نامی آشنا و محبوب در این صنعت است، محصولی را تولید کرده که قابلیت تخت خواب شو دارد و با یک تیر میتوانید دو نشان بزنید. کاناپه تخت خواب شو لوکس دارای ویژگی هایی از قبیل، تحمل وزن تا 150 کیلوگرم، رویه جیر ضد تعریق، بالش زیر سر، برچسب تعمیرات و خدمات پس از فروش است که برای استراحت، نشستن، و خواب چند ساعته مناسب می باشد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

کاناپه تخت خواب شو

نویسنده : intexsite بازدید : 298 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:39

یکی از بهترین محصولات برای مسافرت و تفریح است، که در بین خانواده ها بسیار محبوب می باشد. این چادر چهار نفره به آسانی باز و بسته می شود و کیف حمل و نقل دارد که به راحتی قابل انتقال است. دارای توری درب و پنجره ها می باشد که از ورود حشرات به داخل جلوگیری می کند. ساخت ایران و کیفیت بسیار خوبی دارد و برای اثبات آن به همراه یک سال ضمانت پایه ها عرضه میگردد. همچنین به نسبت چادرهای خارجی با امکانات مساوی، قیمت مقرون به صرفه ای دارد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

چادر مسافرتی4 نفره سامسونگ

نویسنده : intexsite بازدید : 272 تاريخ : چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت: 13:05

یکی دیگر از سری محصولات با کیفیت برند اف آی تی میباشد که به چادر اتومات دو پوش معروف است. از ویژگی های دیگرش میتوان به  ضد آب بودنش و سهولت باز و بسته کردن آن اشاره کرد. در کل میتوان آن را کالایی لوکس و شکیل با استانداردهای سختگیرانه معرفی و برای استفاده در طبیعت و مناطق معتدل مناسب دانست. طراحی منحصر به فرد و رنگ آمیزی بسیار زیبا آن را نزد خانواده ها محبوب کرده، دارای هواکش و پشه بند برای آرامش بیشترتان است. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

چادر مسافرتی اتومات دو پوش

نویسنده : intexsite بازدید : 260 تاريخ : چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت: 12:56

یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین استخر بادی خانوادگی این محصول است که قابل استفاده در حیاط، تراس، پشت بام و هر جایی برای آبتنی و تفریح میباشد. استخر آکواریومی در کوتاه ترین زمان به وسیله پمپ دستی و یا برقی از باد پر شده و مجدد خالی میشود که قابل حمل و جا به جایی است. جنس بدنه ی آن از پی وی سی مقاوم بوده و در صورت بروز نقص و پنچری دارای برچسب تعمیرات بوده و تا 48 ساعت مهلت تست سلامت کالا دارد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

استخر بادی خانوادگی

نویسنده : intexsite بازدید : 236 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 12:37

فصل گرم تابستان زمان مناسبی برای آبتنی و شنا در فضای باز است. استخر بادی شیشه ای محصولی زیبا از شرکت اینتکس برای کودکان بوده که قابل استفاده در حیاط، تراس، پشت بام و پارکینگ و......میباشد همچنین در منزل به عنوان استخر توپ کارایی دارد. این محصول به راحتی در کوتاه ترین زمان از باد پر شده و مجدد خالی میشود که قابل حمل و جا به جایی است. جنس بدنه ی آن از پی وی سی مقاوم بوده و در صورت بروز نقص و پنچری دارای برچسب تعمیرات است. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

استخر بادی

نویسنده : intexsite بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 12:22

وان بادی کودک با ابعاد مناسب برای استفاده در فضاهای کوچکتر مانند حمام برای آبتنی و استحمام کودک و در اتاق خواب به عنوان استر توپ میباشد. این محصول به راحتی در کوتاه ترین زمان به وسیله پمپ دستی و یا برقی از باد پر شده و مجدد خالی میشود. جنس بدنه ی آن از ی وی سی و مقاوم میباشد که در صورت بروز نقص و پنچری دارای برچسب تعمیرات است و تا 48 ساعت مهلت تست سلامت کالا دارد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید. 

 

وان بادی کودک

نویسنده : intexsite بازدید : 236 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 14:36

وان بادی کودک محصول شرکت اینتکس با طرح و رنگبندی بسیار زیبا و عروسکی است با طرح و رنگبندی بسیار زیبا و عروسکی است. این محصول باعث انگیزه ی بازی و شور و شوق برای حمام کودکان میشود همچنین از ویژگی های آن حجم و اندازه ی مناسب میباشد که حمل و جابه جایی را راحت میکند و با یک پمپ دستی به سادگی باد میشود و به حالت اول برمیگردد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

وان بادی طرح اژدها

نویسنده : intexsite بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 14:10

استخر ایزی ست دایره با ابعاد مناسب برای مصرف خانوادگی میباشد که میتوانید در تراس، پشت بام، حیاط و پارکینگ یا هر جایی استفاده نمایید.این محصول پرتابل و قابل جا به جا شدن است که به سادگی به این صورت که قسمت لبه ی بالایی آن از باد پر شده و زمانی که در آن آب ریخته میشود شکل گرفته و راه اندازی میشود. همراه این محصول پمپ باد و پمپ تصفیه ارسال میگردد. در صورت بروز نقص و پنچری دارای برچسب تعمیرات بوده و تا 48 ساعت مهلت تست سلامت کالا دارد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

استخر بادی ایزی ست

نویسنده : intexsite بازدید : 258 تاريخ : يکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت: 12:19

استخر ایزی ست دایره با ابعاد مناسب برای مصرف خانوادگی میباشد که میتوانید در تراس، پشت بام، حیاط و پارکینگ یا هر جایی استفاده نمایید.این محصول پرتابل و قابل جا به جا شدن است که به سادگی به این صورت که قسمت لبه ی بالایی آن از باد پر شده و زمانی که در آن آب ریخته میشود شکل گرفته و راه اندازی میشود. همراه این محصول پمپ باد و پمپ تصفیه ارسال میگردد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

استخر بادی ایزی ست

نویسنده : intexsite بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت: 12:15

مبل بادی محصولی شیک و پر طرفدار برای نوجوانان وجوانان از شرکت اینتکس است که قابل استفاده در اتاق خواب, ویلا,  منزل میباشد که به راحتی در کوتاه ترین زمان از باد پر شده و مجدد خالی میشود و قابل حمل و جا به جایی بوده که جلوه و زیبایی به اتاق شما میدهد. جنس بدنه ی آن از پی وی سی و بسیار مقاوم بوده و در صورت بروز نقص و پنچری دارای برچسب تعمیرات بوده و تا 48 ساعت مهلت تست سلامت کالا دارد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید. 

 

مبل بادی فوتبالی

نویسنده : intexsite بازدید : 240 تاريخ : شنبه 6 مرداد 1397 ساعت: 12:29

مبل بادی محصولی جدید و مثلثی شکل از شرکت  بست وی است که با ابعاد کوچک و مناسب قابل استفاده در اتاق خواب ، محل کار، تراس و حیاط میباشد و به راحتی در کدتاه ترین زمان به وسیله پمپ باد دستی و یا برقی از باد پر شده و مجدد خالی میشود و قابل حمل و جا به جایی میباشد. جنس این محصول از پی وی سی مقاوم بوده و در سه رنگ به بازار جهانی ارائه داده شده است. در صورت بروز نقص و پنچری دارای برچسب تعمیرات است و تا 48 ساعت مهلت تست سلامت کالا دارد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید. 

 

مبل بادی مثلثی

نویسنده : intexsite بازدید : 244 تاريخ : شنبه 6 مرداد 1397 ساعت: 12:22

اگر بخواهید یک کاناپه بادی را خریداری کنید میتوانید این کار بکنید اما برند بست وی که نامی آشنا و محبوب در این صنعت است، محصولی را تولید کرده که قابلیت تخت خواب شو دارد و با یک تیر میتوانید دو نشان بزنید. این کالای لوکس دارای ویژگی هایی از قبیل، تحمل وزن تا 150 کیلوگرم، رویه جیر ضد تعریق، بالش زیر سر، برچسب تعمیرات و خدمات پس از فروش است که برای استراحت، نشستن، و خواب چند ساعته مناسب می باشد. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید.

 

کاناپه تخت خواب شو

نویسنده : intexsite بازدید : 263 تاريخ : چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت: 18:07

این کالای بسیار زیبا که تولید برند اینتکس است. نتیجه یک تکنولوژی به روز و منحصر به فرد در ساختش بوده و برای استفاده کنندگان، استراحت و خوابی لذت بخش را به ارمغان می آورد. تخت بادی اشاره شده، با همراه داشتن سطح رویه جیر ضد تعریق است و همین امر باعث طول عمر بیشتر آن می شود. ارتفاع بلندی دارد که باب سلیقه اکثر خریداران می باشد. دارای یک پمپ بادی متصل به بدنه است که کارتان را برای باد و خالی کردن آسان می کند. در داخلش از الیاف نخی به کار رفته که سبب شده تحمل آن در برابر وزن بالا بیشتر باشد، روکش دور این محصول از پی وی سی مقاوم است و به آسانی متوجه آسیب نمی شود. با به همراه داشتن یک کیف، به راحتی می توانید آن را حمل و نقل کنید. برای تهیه این محصول به سایت www.intex-site.com مراجعه فرمایید. کد کالا:64418

 

تخت خواب بادی طبی

 

نویسنده : intexsite بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 12:35